Priame telefónne pripojenie

Plnohodnotné fixné telefonovanie, pripojenie vašej ústredne alebo poskytnutie virtuálnej ústredne

O službe

Komplexné a spoľahlivé hlasové služby sú nevyhnutné pre malé aj veľké firmy. Vďaka paušálnym tarifám môžete optimalizovať výdavky za volania. V rámci firemnej siete si budete telefonovať zadarmo. Vzdialené pobočky efektívne prepojíte vďaka virtuálnej ústredni (IP Centrex). Jednoducho prenesieme vaše súčasné telefónne čísla ku SWAN.

Poskytujeme

  • pripojenie vašej existujúcej telefónnej ústredne do VTS (Verejnej Telefónnej Siete)
  • hlasovú službu (VTS) spolu so službou Virtuálnej telefónnej ústredne
  • hlasovú službu (VTS) spolu so službou hardvérovej telefónnej ústredne

Výhody

  • Jednoduchá tarifa - zaplatíte toľko koľko prevoláte,
  • alebo neobmedzený balík volaní, ktorý vám zaručí predikovateľné náklady
  • Jednoducho pripojíme vašu existujúcu telefónnu ústredňu (ISDN alebo VoIP)
  • alebo vám telefónnu službu poskytneme vrátane modernej virtuálnej telefónnej ústredne a moderných IP telefónov
  • Žiadne kapitálové investície
  • Prepojenie firemných pobočiek a kancelárií v celom regióne
  • Bezproblémová a bezvýpadková migrácia vášho súčasného riešenia k hlasovej platforme SWAN
  • Prenositeľnosť čísla od existujúceho operátora s minimálnymi formalitami a plnou podporou počas celého procesu migrácie
  • Pohodlná kontrola nákladov s reportingom zadarmo a podrobným vyúčtovaním hovorov
  • K špecifickým požiadavkam pristupujeme individuálne
  • možnosť nahrať telefónne hlásky v profesionálnej kvalite
  • Podpora dohľadového 24/7 centra

Prehľad

Kľúčové prvky služby:

Hlasové služby poskytujeme prostredníctvom širokej škály technických riešení, ktoré zaistia jednoduchú integráciu s existujúcou IT infraštruktúrou vašej firmy. K službe zadarmo ponúkame číselné rozsahy podľa požiadavky zákazníka alebo zabezpečíme prenesenie vašich čísiel od súčasného operátora.

 

Služba Telefónne pripojenie ponúka nasledujúce formy účtovania:

  • Neobmedzená tarifa
    Menšie a stredné spoločnosti ocenia predvídateľné náklady. Za paušálny mesačný poplatok môžete volať do tuzemských pevných a mobilných sietí rovnako, ako do vybraných zahraničných destinácií.
  • Účtovanie podľa využitia
    Platíte pravidelný poplatok za hlasovú prípojku + iba skutočne prevolané minúty (uplatňuje sa sekundová tarifikácia).

Využitie

  • Veľké podniky zvýšia produktivitu vďaka zefektívneniu a optimalizácie hlasového riešenia
  • Call centrá môžu spracovávať veľké množstvo hovorov a získajú spoľahlivé a nákladovo efektívne volanie
  • Firmy s viacerými pobočkami získajú plne integrovanú a manažovanú telefónnu ústredňu (IP Centrex), ktorá je umiestná v našom dátovom centre, nemusia sa u ňu starať a zaručuje nepretžitý chod
  • Menšie firmy využijú spoľahlivé a úsporné telefonovanie s paušálnymi tarifami

Špecifikácie

Varianty telefónnej ústredne (PBX) a rozhraní

Telefónne ústredne SWAN poskytujú spojenie medzi telefónnymi linkami (klapkami) v jednej, alebo na viacerých lokalitách firmy.

  • Zákaznícka ústredňa: budete prevádzkovať svoju existujúcu PBX a SWAN zabezpečí plnú integráciu celého hlasového riešenia.
  • Virtuálna ústredňa: ústredňa hostovaná v cloude SWAN podporuje všetky možnosti IP a VoIP telefónie a funkcií IP Centrex. K dôležitým vlastnostiam služby patrí:
  •  Nulové investície pre vašu firmu a volania zadarmo v rámci podnikovej siete
  •  Riadenie číslovacích plánov

Funkcionality:

  • Automatická konfigurácia telefónov
  • Call Routing
  • Call Forwarding Unconditional
  • Call Forward on Busy
  • Call Forward on No Answer
  • Call Transfer
  • Call Waiting
  • Call Queuing
  • Call Pick-up
  • Voicemail
  • Do Not Disturb
  • 3-way Conference
  • Dialed, Received and Missed calls
  • CLIP
  • CLIR
  • Call Detail Records (CDR)
  • Call Monitoring
  • Call Recording
  • Call Barring
  • Call hold
  • Music on Hold
  • Paging
  • Intercom
  • Spoločný firemný telefónny zoznam
  • Zamknutie telefónu
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Funkcionalita Call Centra
  • Manažovaná ústredňa: zákazníci s individuálnymi požiadavkami, ktoré prekračujú bežné štandardné funkcie ocenia hardvérovú ústredňu spravovaná odborníkmi SWAN.

Prístupové možnosti:

VoIP Trunk multikanálový prístup k platforme SWAN. Telefónne pripojenie prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia, ktoré podporuje SIP Trunk, IAX Trunk alebo H.323 Trunk
ISDN PRA 30 kanálov digitálneho prístupu pre pripojenie zákazníckych PBX
ISDN BRA 2 kanály digitálneho prístupu pre pripojenie PBX alebo telefónu
IP telefónna linka IP telefón dodávaný a konfigurovaný spoločnosťou SWAN
Klasická telefónna linka tradičné analógové linky na pripojenie analógového telefónu, faxu alebo PBX

 

Pokrytie

SWAN poskytuje hlasové služby na celom území Slovenskej republiky.

V prípade záujmu nás, prosím, kontaktujte emailom na helpdesk@swan.sk.

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.