Ponúknite svojim zákazníkom bezplatnú infolinku alebo ľahko zapamätateľné číslo, na kotorom vás môžu kontaktovať.
04.08.2023
Chcete byť pre svojich zákazníkov na dosah ruky a pripravení vyriešiť akékoľvek ich otázky či problémy? Kľúčovým prvkov v celom customer care dobre fungujúca zákaznícka linka.
Vďaka SWANu teraz môžete získať ľahko zapamätatelné telefónne číslo, ktoré bude dobre vyzerať nielen na webe v sekcii kontaktov, ale aj na reklamných baneroch, bilboardoch či v iných kampaniach.
Práve takéto čísla “na mieru” zvyšujú odhodlanie potenciálnych zákazníkov naozaj zdvihnúť telefón a skutočne sa opýtať na všetky požadované informácie. Vo výsledku tak môže prispieť k zvýšeniu predajov a prestíže celej firmy.
SWAN vám dá na výber:
Zlaté čísla – ide o ľahko zapamätateľné telefónne čísla, napríklad v tvare 02 800 800, ktoré sú pre zákazníkov dostupné zo všetkých sietí za štandardné sadzby ich operátorov
Modré čísla – sú čísla s nižším poplatkom, pre volajúceho, kedy sa poplatok za volanie rozdeľuje medzi vás a volajúceho. Môžete ich mať v tvare 0850 XXX XXX.
Zelené čísla – ak sa rozhodnete pre zelené číslo v tvare 0800 XXX XXX, zákazníkom tak budete môcť poskytovať bezplatnú infolinku. Tá znižuje nerozhodnosť zákazníkov ozvať sa vám a výrazne zvyšuje spokojnosť zákazníkov s vašimi službami. Na bezplatnom čísle môžete riešiť reklamácie, ale aj poskytovať informácie o svojich tovaroch a službách
SWAN pri všetkých číslach zabezpečí pohodlný presun od vášho aktuálneho operátora do siete SWANu.
Telefónne čísla na mieru môžu využiť firmy, ale aj združenia a organizácie poskytujúce podporu prostredníctvom call centra. Uľahčíte tak komunikáciu so svojimi zákazníkmi.
So SWANom si môžete vybrať požadované číslo a následne budete dostávať bezplatný reporting a podrobné vyúčtovanie.
Služby špeciálneho Farebného čísla zabezpečujeme prostredníctvom vlastnej siete v rámci celého Slovenska. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na csc@swan.sk.