Telefonovanie cez internet šetrí náklady aj čas zamestnancov. Aké sú výhody, ktoré ešte nevyužívate?
27.11.2024
Telefonická komunikácia je pre väčšinu firiem absolútne kľúčová – telefóny musí zdvíhať vaše zákaznícke centrum a desiatky volaní denne obvykle rieši aj sales oddelenie, ktorého úlohou je prinášať nové tržby.
Aj do tohto sveta však prichádza digitalizácia, ktorá zamestnancom dokáže zvýšiť pohodlie, zefektívniť ich prácu a dramaticky okresať náklady.
Pri správnom nastavení VOIP technológie môžete mať všetky volania medzi oddeleniami a v rámci firmy úplne bezplatné. Týka sa to aj konferenčných hovorov s ľuďmi, ktorí sedia v iných lokalitách.
Výrazné úspory však prichádzajú aj s volaniami na klasické telefónne linky, najmä pokiaľ voláte do zahraničia. Typicky je to iba pár centov za minútu, ak miniete svoj predplatený balík.
VOIP technológie vám prinesú volania cez cloud a často sa dajú spárovať s vaším CMS systémom alebo softvérom pre zákaznícke centrum ako je napríklad Daktela.
Zamestnanci tak uvidia každého volaného v prehľadnom rozhraní, pričom s poznámkami a analýzou hovorov im môže pomáhať aj umelá inteligencia.
Nových zamestnancov pridáte za pár sekúnd
Výhodou je aj mimoriadne jednoduché škálovanie v prípade, že sa váš tým rozrastie. Namiesto zabezpečovania nových SIM kariet a telefónov ich do vášho VOIP systému pridáte za pár minút.
To isté platí pre celé nové pobočky v nových mestách alebo krajinách. V takomto prípade vďaka VOIP nebudete platiť žiadne roamingové poplatky navyše.
Stabilné telefonické hovory a neustálu dostupnosť vám s VOIP technológiou zaručí len rýchly internet pre firmy, akým je napríklad Business Internet od SWANu. Okrem VOIP môže táto služba poháňať aj vašu firemnú Wi-Fi.
Vďaka plnohodnotnej podpore riešenia problémov 24/7 zostanete online a vaše telefónne linky budú stále dostupné. Samozrejmosťou je tiež VPN pripojenie, vďaka ktorému sa môžu zamestnanci pripájať odkiaľkoľvek, no firemné údaje zostanú celý čas maximálne bezpečné.