„Veľmi nás teší dopyt tisícov našich zákazníkov o prenos telefónneho čísla, a tak možnosť preniesť si svoje telefónne číslo priamo cez náš internetový obchod, je ďalším logickým krokom ako sa priblížiť ešte viac našim zákazníkom a ešte viac im uľahčiť prenos telefónneho čísla, ktoré majú radi. Aj preto je oddnes prenos telefónneho čísla možný aj online,“ hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN, a.s., Peter Helexa.
21.01.2016
Takmer polovicu telefónnych čísiel (49%) si zákazníci 4ky preniesli z O2 Slovensko. Necelá tretina (28%) prenesených čísel doteraz využívala služby Orange Slovensko a 23% ich do 4ky prišlo z portfólia Slovak Telekomu.
Postup pri prenose čísla cez www.4ka.sk je veľmi jednoduchý:
„Za prenos telefónneho čísla zákazník v 4ke neplatí. V dnešnej dobe sa svojho telefónneho čísla zákazníci neradi vzdávajú, sú naň zvyknutí, majú ho niekoľko rokov, skrátka telefónne číslo je „ ICH“. Preto stačí zmeniť operátora a nie číslo. Zvyčajne ide o jednoduchú a nekomplikovanú operáciu. Aby prenos telefónneho čísla naozaj prebehol hladko, zákazník by sa mal ubezpečiť, že má vysporiadané všetky faktúry u svojho súčasného operátora. Zároveň by sa mal uistiť, na akú osobu je jeho telefónne číslo vedené. Niekedy totiž môže ísť číslo, ktoré využíva dieťa, no v skutočnosti patrí rodičovi, alebo manželka používa číslo vedené na svojho muža. Najlepšie je overiť si správnosť osobných údajov na poslednej faktúre od vášho súčasného operátora,“ radí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWANu Peter Helexa. Ako dodáva, o prenos čísla môžu ľudia požiadať aj naďalej na niektorej z 1500 pobočiek Slovenskej pošty